به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسانجنوبی، احسان ایوبی، اظهار داشت: پاسخگویی مسؤولان و کارگزاران به نهادهای قانونی و مردم یکی از مسائل مورد توجه دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است
.
وی افزود: یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به هدفهای آن یاری میدهد، کیفیت رابطه سازمان با افراد یا سازمانهایی است که با آن سر و کار دارند
.
مسؤول فناوری اطلاعات اوقاف و امور خیریه خراسانجنوبی ادامه داد: هر اندازه این ارتباط به طور مفید، مستمر و به شکل مؤثری گسترش یافته باشد به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفقتر است.
ایوبی با بیان اینکه بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است، افزود: به لحاظ اهمیت غیرقابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقشهای تعریف شده مسئولان نمایانتر و بارزتر است
.
وی تصریح کرد: مرکز تماس احسان پلی بین سازمان و ارباب رجوع برای پاسخگویی، سؤال و مشاوره، ارائه پیشنهادات و انتقادات است
.
مسؤول فناوری اطلاعات اوقاف و امور خیریه خراسانجنوبی بیان کرد: سامانه
۲۵۲۹
یک سامانه هوشمند است که مخاطبان را راهنمایی کرده و براساس نوع نیاز به بخشهای مربوطه سازمان متصل میکند
.
ایوبی با اشاره به اینکه این سامانه بالاترین زمان آمادگی به پاسخ را دارا است، تصریح کرد: جهت درج شکایت و پیگیری سامانه به صورت هوشمند نسبت به دریافت و پاسخ به گزارشات عمل میکند
.
وی یادآور شد: این سامانه محدودیتی در تعداد پاسخگویی ندارد و در سرتاسر استان قابل دسترس است
.